17/02/2020
WIJ GAAN SLUITEN
Zoals u al een tijdje op onze deur kan zien, hebben wij helaas moeten besluiten om onze winkel te sluiten.
Onze andere werkzaamheden en renovatie kosten dermate veel tijd, dat het niet te doen is om ook alle reparatiewerkzaamheden uit te voeren.
Met pijn in ons hart, sluiten we dus gelijk met de start van . Donderdag 20 februari is onze laatste openingsdag.
WIJ KOMEN TERUG.
Wij hopen in 2021 met de renovatie klaar te zijn. Dan willen we ook weer uw kledingreparaties aannemen. Voor bedrijven blijven we in de tussentijd wel als vanouds beschikbaar.
Wij danken al onze klanten die tussen 2015 en 2020 van onze diensten gebruik hebben gemaakt. Hopelijk tot snel weer!😘