01/10/2017
De laatste etiketten rollen uit de printer, de webshop is op slot. Er kan niet meer besteld worden.
Nu even op adem komen, genieten van een break en de radertjes weer laten gaan voor iets nieuws.
Het was super, het was top, het was fijn!
Bedankt dat jullie onze webshop hebben bezocht en begluurd. Wat zijn wij dankbaar voor deze ervaring. Een ervaring die ons veel heeft gebracht. Zo willen we een aantal merken nooit meer terug zien en weten we nu hoe we nog beter een webshop mogen runnen. En dat kunnen we goed gebruiken in onze andere shops.
Speciale dank aan alle kopers en bezoekers van onze winkel. Jullie zijn geweldig! Wat een leuke gezellige berichten, mails, reviews hebben we mogen ontvangen. Wij worden daar echt blij van! BEDANKT!!