13/04/2026
Ook dit jaar coördineer ik hier in Waalre de collecteweek voor Nationaal Fonds Kinderhulp. Kleine moeite, groot plezier. Omdat het qua "rijkdom" in Nederland nou eenmaal niet zo heel erg goed verdeeld is en er veel meer armoede in gezinnen is dan je zou denken. Daarom...
Dus ga ik zelf rond met een fysieke bus en deze digitale, om zoveel mogelijk mensen te bereiken en zoveel mogelijk " beetjes die helpen" te verzamelen!
Heb je een beetje????
Doe het niet voor mij, maar voor wie het zo hard nodig heeft, dankjewel alvast! ❤️
Cocky Nijssen collecteert voor Kinderhulp. Doe je ook mee? Elke gift, groot of klein, is welkom.