08/11/2025
Hei alle sammen😊
Først vil jeg takke for alle kunder som har meldt seg! Det er veldig gøy at det er så mange som ønsker å reparere, tilpasse og/eller fornye klærne sine og andre tekstiler😊
Jeg vil også beklage til de som har meldt seg i det siste uten at jeg har fått svart. Beklager så mye.
Akkurat nå har jeg mye å gjøre om dagene, og jeg har rett og slett ikke tid til å ta på meg nye oppdrag fremover.. dette synes jeg selv er veldig kjedelig, men det er heldigvis bare for en periode. Jeg kommer til å legge ut et nytt innlegg når ting roer seg og jeg har mer tid til overs😊