31/12/2015
2015!
For et FANTASTISK år det har vært!
Ett år med mye jobb! Men aller mest moro 💕
Nye leverandører og kollegaer. Artige innkjøpsreiser. Mange nye kunder og bekjentskaper - fra hele Norge!
Jeg hadde aldri klart å få dette til uten dere!
Mine gode hjelpere; Elisabeth, Mette og Mia Malene 💕 samt foreldre og svigerforeldre for hjelp med pass av barn 😄
Dere er fantastiske!
Tusen takk for mange fine besøk i nettbutikk og butikk/syrom, tilbakemeldinger på Mail og meldinger. Ris og ros!
Jeg elsker det jeg holder på med, og gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer i 2016!
Et kreativt og godt nyttår ønskes deg og dine 🎉