31/01/2022
Kjære fine kunder, her kommer en liten update 🤍…
Melk & Kawa er som mange av dere vet et resultat av en pandemi, en permittering og en drøm. En drøm om å bygge noe unikt og noe eget. Drømmen bygget på å kombinere alt det fine jeg har lært fra idretten, sammen med kreativitet, skaperglede og frihet.
Frihet til å kunne tenke nytt! Tørre å gjøre utradisjonelle valg - som f.eks det å fylle et bord med hundrevis (om ikke tusenvis) av hårklyper. Bare for å sette litt farge på det som var en skikkelig trist og grå hverdag i Oslo 😍🌈🌟
Tenk så gøy å bygge noe helt eget - på min måte - uten å måtte følge regler - tørre å ta sjanser. Hvor kjapt kan jeg komme meg på bena? Hva er viktig for meg? Hvordan lager jeg en bra arbeidsplass? Hvordan lager jeg en butikk dere kommer tilbake til?!
Dere kom jo tilbake!!! Igjen og igjen og igjen 🥰
Det er jeg enormt takknemlig for! Tenk at vi sammen klarte å lage en bedrift med arbeidsplasser midt under en pandemi? Tusen takk til hver eneste en av dere ❤️
Nå skjer det imidlertid noen endringer…
Hvis jeg skal realisere drømmen min, som har vokst seg større hver eneste dag sammen med dere. Så har jeg kommet til et punkt hvor jeg er nødt til å gå videre på egenhånd. Det betyr dessverre at Melk & Kawa flytter ut fra dagens lokasjoner. Noe som jeg syns er veldig trist, men også riktig.
Men er det noe idretten har lært meg så er det at man kommer ingen vei uten å ta eierskap. Det er akkurat det jeg gjør nå. Jeg tar eierskap på drømmen, Melk & Kawa og den spennende fremtiden jeg har i vente!
Jeg håper av hele mitt hjerte at dere fremdeles har en liten plass til Melk & Kawa i hjertene deres og at dere vil fortsette å følge meg på denne reisen.
- I mellomtiden: ta vare 🤍