25/01/2018
Kjære alle gode kunder på OBJECT Stjørdal ❣️
Da har vi stengt dørene etter sju fine år på torgkvartalet.
Takk for all besøk og gode ord den siste måneden💫
Vi håper dere vil følge OBJECT videre, og ønsker dere hjertelig velkommen til Object Trondheim, Solsiden.
Følg oss her eller på Instagram og send oss en DM om at du har sett denne posten - og du vil motta en hyggelig beskjed som kan gjøre neste handel hos oss ekstra hyggelig 🤗%🤔👌❤️