28/05/2026
Vet ni vad jag precis gjort?
Haft mitt allra första möte för att resonera fram möjliga vägar angående hyra av lokal till LoppisStugan och dess medföljande butik, med ett fastighetsbolag!!
Jag har ju inte nämnt den medföljande delen, men i planerna ingår en gratisbutik, för att ge tillbaka till samhället, och kunna stötta de som Inget har.
För även om LoppisStugans motto är Billigt för alla, så vet vi ju att det ibland inte räcker.
Sökandet efter finansiärer fortsätter. Det är där allt står och faller.
Men oj vad min dröm känns verklig nu!
Det är som att jag kan sträcka ut handen och NÄSTAN ta på den.