03/11/2025
Nu går vi in i våras sista vecka som vi har öppet.
Kom gärna in och säg hej och kom gärna med input om vad ni tycker om att vi öppnat här på Kullen ❤️.
Första säsongen här och vi har känt av hur känslan är och vad ni vill ha.
Alltså våran baksida med utsikt över vattnet, kvällssolen..jag har redan många fina minnen av kunder som blivit rejält förvånade över vår baksida och vad vi har gömt där.. jag kommer ihåg alla glada glasskunder och många som bara varit i känslan och suttit i flera timmar.
Ni som följer oss vet ju oxå om vad vi har för tankar och vad vi vill göra inför nästkommande säsong.
Det kommer att vara mycket jobb nu när vi stänger och vi hoppas att vi kommer att kunna ha invigning för ”Kinnekulle camp” ( glampingen ) och vår bar som vi gör i en stor äldre silo till 1/5. Gården har vi som mål att öppna redan under helgerna i Mars.
Även vår musikscen samt balkong mot Vänern har vi som mål att öppna till 1/5.
Så kom gärna in och spendera lite hos oss under denna vecka 😉. Öppet Tors-Sönd 11-16
Kram och tack så mycket för denna säsong!