11/02/2022
Igår trillade denna fina kamerarem in hos mig.💖
Jag har haft en likadan förut, men som vissa av er vet, var hög tid att pensionera. Självklart är de ju extra roligt när man kan sätta sin personliga prägel på fotoutrustningen ibland!😍
Det är min goda vän på Hjärtegnista Design som ordnat trycket på kameraremmen.
Jag är oerhört pepp på att fota lite nu 2022,📸 även om jag fortfarande är sjukskriven på deltid. Men lite lite hoppas jag successivt att kunna utöka igen!😁🌟👏