01/10/2024
God kväll alla Gräsvänner!
*Läs gärna hela så ni inte missar något*
Nu ska jag försöka att inte bli för långrandig och blödig utan hålla det så kort det går.
Augusti 2008 startade jag den här lilla butiken i källaren på filbyter i hopp om att ni grabbar skulle få det lite enklare och hitta kläder.
Nu 16 år senare har jag bestämt mig för och lägga ner butiken.
Jag är stolt och tacksam för att jag kunnat ha den här butiken så pass länge. Och allt har varit möjligt, eftersom att jag haft värdens bästa kunder.
Så, från botten av mitt hjärta vill jag säga tack för dessa 16 fantastiskta år ❤️
Vill vara tydlig med att detta absolut INTE är en konkurs utan helt och hållet mitt egna beslut.
Såhär kommer det gå till:
*Imorgon onsdag 2/10 är butiken stängd, då jag ska sätta rea lappar på samtliga plagg. För tillskillnad mot en vanlig rea, är det nu rea på ALLT!
*Torsdag 3/10 kl 10.00 startar utförsäljningen som pågår tills allt är borta. Här har ni chansen att fynda sådant som aldrig tidigare varit på rea!
* Passa nu på att utnyttja era presentkort, eller tillgodokvitton om ni har något liggandes där hemma.
Nu vill jag se till att ha en rolig sista period i min butik, som har varit en del utav mig i många år!
Vad jag ska göra härnäst är ännu inte klart. Är det någon där ute som uppskattat det jag gjort och behöver en hungrig säljare, eller annat passande så är det bara höra av sig 🙏.
Även om ni tycker att det är tråkigt att butiken försvinner, uppskattar jag om ni likar och delar detta inlägg så det får lite spridning 😀
// Jocke (0739093374)