04/02/2025
BUTIKEN UPPHÖR!
UTFÖRSÄLJNINGEN STARTAR 6/2 KL. 10.30
Ibland måste man ta tuffa beslut för att något ska bli bättre.
Jag har drivit butik i Linköping i 11 år. Livet som egen företagare är som en bergochdalbana, ibland går det upp och ibland går det ner.
Det är något som man blir van vid.
De senaste åren med corona och inflation har satt djupa spår i mitt företagar-hjärta.
När jag i början av 2024 var tvungen att säga upp min kollega Malin (som även blivit en nära vän) så har glöden i mig sakta slocknat.
Att arbeta ensam och komma hem till min familj sent på kvällarna, det är något jag inte vill göra.
Tack vare min mamma, som genom åren alltid ställt upp och även blivit en delägare i företaget, så har vi fått veckorna att gå, men vi arbetar inte tillsammans utan på olika dagar.
Så vill jag inte ha det…
Jag vill vara där i de små stunderna i vardagen som jag nu missar.
När dessa känslor kom var beslutet enkelt, nu är det dags att göra något annat.
Nu har jag fått ett riktigt drömjobb och vi kommer någon gång i mars att stänga butiken.
Vi kommer fortsättningsvis ha ett mindre sortiment kvar i vår webbshop.
Så HJÄLP OSS NU TÖMMA BUTIKEN!
Stort tack alla kunder för de här åren❣️
Stort tack till mamma som alltid har funnits där❣️
Kram Cecilie