01/01/2020
Kära kunder, bekanta och vänner jag vill tacka er från djupet av mitt hjärta för all stöttning jag fått från er över dessa åren jag har haft Bogart. Det är med tungt hjärta jag meddelar att under jul och nyårshelgen har jag tagit det tuffa beslutet att stänga min lilla butik av personliga skäl. Jag tackar er för er för alla härliga skratt och fina minnen jag fått❤️ jag stänger den 31/1-2020 och det finns många fina fynd att göra fram till dess! Glöm inte lösa in era presentkort! Än en gång Stort Tack❤️